La roche – posay

Cíle kampaně

Kampaň byla zaměřena na důležitost, pomocí SPF a za účelem prevence rakoviny kůže a další související zdravotní problémy. Kampaň silně zaměřená na vzdělávací koncept a povzbudil spotřebitele, aby podstoupit kožní kontrolu.

Engagement

2731

Likes

2635

Komentáře

96

Imprese

258481

Počet influencerů

1

Vyhodnocení

Tereza in Oslo byla vynikající volbou. Téma pro ni bylo hodně aktuální, zejména v době, kdy díky kontrole sama zjistila, že jedno z jejích znamének může mít zhoubný nález. Téma s ní souznilo a bylo velmi autentické. Předávala své zkušenosti sledujícím, kteří by se náhodou ocitli ve stejné situaci jako ona. Její osobní přístup dosáhl velkého zásahu a těsnějšího propojení s tématem i s Terezou.

Kanály: 2x podcast, instagram (3x post a 26x stories), 2x akce